Thursday 12 June 2008

Intoarcerea in timp

e posibila... Cel putin pe blogspot. Tocmai am aflat si sunt foarte bucuroasa, pentru ca aveam o mare dilema...

Cu ceva timp in urma, am inceput pe un forum un soi de jurnal de casa. Desi jurnalul asta l-am facut din motive obiective - nevoia de a a ma informa intr-un domeniu strain mie, cu timpul a inceput sa-mi placa, numai ca forumurile au reguli, iar jurnalul de casa... nu-i blog, dupa cum bine spunea cineva. Asa ca de ceva timp cochetez cu ideea unui blog, care sa cuprinda mai putin intrebari despre CU, PAC, AC, etrieri, coame, dolii, pazii, si alte cuvinte din limba romana despre care habar n-aveam pana m-am apucat sa-mi fac casa.... si mai mult despre ceeace inseamna aceasta casa pentru mine.

Dilema a aparut in momentul in care as fi vrut sa folosesc ceeace scrisesem in jurnalul de casa, dar nu stiam cum sa fac sa pastrez ordinea cronologica... Raspunsul salvator a venit, bineinteles de la DH .... poti sa te "intorci in timp" antedatand post-urile! deci.. just for the record... today is Tuesday, June 09 dar mare parte din ce voi scrie mai jos s-a intamplat acum un an.

asa ca...

A fost odata, ca niciodata, ca de n-ar fi fost, nu s-ar fi povestit...

Scris de: nmirela 11th June 2008, 21:22
Citesc cam de vre-un an jumatate majoritatea jurnalelor de casa, traind cu visul ca voi avea si eu bucuriile/ necazurile pe care le vad descrise cu multa pasiune.

Ei, bine, in sfarsit saptamana trecuta, vineri am semnat si noi actele pentru o bucatica de teren (in jur de 350 de mp, deschidere 13m) intr-o comuna langa Bucuresti, si ca tot visatorul care n-a dat inca cu capul de sus speram sa ne si apucam de construit ceva...

Dar... cum inca nu avem intabularea pe numele nostru, n-am putut decat sa mergem sa ne "inscriem pe rol" la primarie, si nimic altceva... CU nu putem sa scoatem decat cand vine intabularea (peste inca o saptamana - speram noi)...

Ideea e ca inaintam foarte mult in vara numai cu prostiile astea de hartii.... si noi am fi vrut sa facem ceva... macar proiectul... dar proiectantul ne spune ca pana nu vede CU nu poate face nimic ... asa ca, ne gandeam sa facem macar studiul geo si topo (terenul e putin in panta si ne intereseaza si pe noi cat.

Deocamdata doar o poza cu terenul, facuta inainte sa inverzeasca pomii.


From Sus in deal e-o casa

P. S. Curentul electric este cam la 150 m si gazul cam la 200 deocamdata, dar se construieste "intr-o veselie" acolo asa ca foarte probabil voi avea cu cine sa mai impart din suma asta.

No comments:

Post a Comment