Friday 27 June 2008

Drilling Day

Ieri a fost "drilling day". Mai intai, pe la vre-o 7.30 au venit cei pentru forarea pentru studiul geo, si au sapat pana la 5 m, unde... au dat si de apa! peste o saptamana o sa avem si rezultatele.


Apoi, pe la vre-o 11 au venit si cei cu putul. A durat mult pana si-au instalat toata "mantzukeria" pe teren, si era si groaznic de cald.... dar, cu toate astea pana seara trecusera de prima panza freatica, si sapasera cam vre-o 12 m.... Am pastrat si doua pietre mai mari care mi-au placut, ca amintire de la faza asta.



Acum de dimineata a fost sotul la ei si mi-a zis ca au mai sapat vre-o 2-3 m pentru ca e din ce in ce mai greu. La cel care mi-a dat numarul putarilor, si care a facut put tot in aici in sat, au sapat pana la 37 de m, asa ca si eu ma astept tot la ceva in jur de 40. Mie mi se pare ca sapa cam greu... adica au zis ca termina in vre-o 4 zile.... Eu speram ca in vre-o 2 maxim 3 sa fie gata... dar, ma rog e si caldura asta sufocanta, si pana la urma nu conteaza cat dureaza, ci conteaza sa iasa treaba bine.

Am gasit si schita pe care i-am facut-o proiectantului, conform recomandarilor din CU.


Amplasarea casei nu contine si terasa, pe care ramane de vazut unde o vom face. Din CU actual rezulta ca cel putin teoretic nu prea putem s-o amplasam pe latimea casei, cum vroiam noi... asa ca e posibil sa o facem si in fata, pe lungime, sau sa o facem putin mai ingusta si "constructie cu caracter temporar", ca tot o vroiam noi de lemn, fara fundatie.... vedem care e varianta finala.

Sau o fac demontabila :) ... daca vine cineva si-mi zice ca n-am pus-o unde trebuie , o demontez si o montez in partea alalanta

No comments:

Post a Comment