Monday 25 August 2008

Tot pe loc, pe loc, pe loc, sa rasara busuioc!

Din pacate suntem si noi "la zi" cu toate furcile caudine prin care trebuie sa treci abia pana cand reusesti sa incepi casa!

Adica, am asteptat in zadar niste muncitori care ne promisesera ca la 1 august sunt pe teren, care mai apoi au zis ca mai au inca putin de finisat la lucrarea anterioara, dar sigur vin la 15 august, ca in final, dupa ce ne-am dus cu planurile in dinti la ei, sa ne spuna ca aaaaaa... ca ei intelesesera ca e vorba de o casa mica... si ca sa sape ei fundatie de 60 de cm.... cam greu! asa ca ne-au lasat balta. Macar daca mi-ar fi spus asta mai de mult!

Ma rog, asta e. Am inceput sa cautam altii si aceeasi poveste: ca ei fac mai mult finisaje,ca la betoane e mai greu de muncit si mai putini bani, etc, etc....

De-abia ieri s-a mai miscat teoretic ceva. Am vorbit cu un alt nene, am fost si la teren, cica maine ne spune un pret ferm (orientativ ne zisese undeva intre 75-85 euro/mp manopera la rosu) acu' om vedea maine daca ne mai suna sau dau si astia bir cu fugitii....

Aaa.. si intre timp am facut baraca de lemn.

No comments:

Post a Comment