Tuesday 1 March 2016

#MinsGame. Day 1.

And here it goes.

Prima "chestie" de care ma despart.
E o ciupercuta tare simpatica, pe care am primit-o cadou de la niste prieteni dragi.

Dar din pacate cam acum jumatate de an am dat peste ea cu ceva (era decoratiune undeva pe raftul de la scara)... si s-a spart. 


De atunci o tot tin, ca poate cumpar un tub de super glue s-o repar, pentru ca imi e draga.
Trebuie sa accept ca n-o sa am timp niciodata sa o repar :(. Mai ales daca n-am reusit cand eram doar noi. Acum, cu bebelina, cu siguranta si peste trei ani tot asa o sa arate. 

Status: #trash. (desi mi-ar fi placut sa o adopte cineva s-o repare, asta a fost alt motiv pentru care am tinut-o, ma gandeam ca poate gasesc pe cineva care sa o placa suficient ca sa o repare)

No comments:

Post a Comment