Wednesday 25 July 2018

Decluttering dupa 2 ani



Iar trecura 2 ani (cand!?!) de la ultima postare.

Si iar sunt intr-o dispozitie "speciala", cand simt ca lucrurile ma apasa, ca "aripile invizibile" atarna prea greu de la "too much stuff".

Si iar, desi pare stringenta problema, motivatia e greu de adunat de prin colturile vointei proprii, care e din ce in ce mai mica odata cu inaintarea in varsta.

Chiar daca data trecuta n-am ajuns sa postez decat extrem de putin din cat imi propusesem initial, totusi exercitiul in sine m-a ajutat mult. Chiar si dupa ce nu am mai postat o vreme a mers inertia si am reusit sa rezolv multe din locurile incarcate de "multe si de toate". 

De data asta nu imi propun niciun obiectiv maret. Doar sa reusesc cumva sa mai adun un pic de motivatie, postand din cand in cand, atunci cand reusesc sa mai "misc" ceva in casuta.

No comments:

Post a Comment