Sunday 28 February 2010

A few of my favourite things...

In ultima vreme m-am tot gandit la blogul meu.
Citesc sau urmaresc destule bloguri, imi place sa "rasfoiesc" ideile oamenilor si totusi cand e vorba sa mai adaug vre-un entry si pe blogul meu am o retinere...

Imi plac blogurile simple, clare care urmaresc o tema... Fie cea a designului interior, fie cea a educatiei, fie gradinaritul, fie retetele culinare fie organizarea. Urmaresc din toate cate putin, cu la fel de multa pasiune si n-as putea pune nici una din ele mai presus. Pe care din ele s-o aleg ca tema pentru blogul meu? Si asa, tot aman sa mai adaug ceva, de teama sa nu devina pagina prea pestrita.

In seara asta am descoperit coperta unei carti care intr-un fel mi-a dat raspunsul la intrebarea mea... The Happy book: a journal to celebrate what makes me happy. E clar ca, de vreme ce sunt publice, blogurile n-ar trebui sa fie jurnale intime, gandite numai pentru tine - si de aici si "problema" mea referitoare la cei care ar citi franturile mele de gand - si totusi, daca tot e blogul meu, ar trebui sa-mi fie cat de cat aproape, sa aiba un scop. Iata ca am gasit scopul.


Si ca sa inchei in tonul cu care am inceput va las sa ascultati motto-ul meu....



Vezi mai multe video din Film

No comments:

Post a Comment